Vuosikokous 2012

26.12.2012

VUOSIKOKOUS 15.12.2012

Vuosikokouksessa 15.12.2012 valittiin vuoden urheilijaksi Mikko Holi. Mikon päälajina on  kiekonheitto ja hänen tuloksensa ovat parantuneet vuosi vuodelta nousujohteisesti. Kuluneen vuoden arvokkaimpana sijoituksena voidaan pitää SM hopeaa tuloksella 56,35. Mikko on parantunut pariin otteeseen myös piirinennätystä kauden aikana ja tilastoihin on kirjattu 1kg kiekon P15 uusi ennätyslukema 57,01. Tämä heitto on pituudeltaan sellainen, että se pysynee pitkään piiritilastojen kärkipaikalla. Mikon lahjakkuudesta antaa parhaimman kuvan A-rajat, jotka hän ohittaa jo lämmittely suorituksella (muutamia tuloksia alapuolella):

P15 Kiekossa (1kg) kaikissa kilpailuissa yli A-luokan rajan (36m). Pisin heitto 57,01 joka on samalla uusi piirin ennätys.

P15 kuulassa (4kg) kaikissa kisoissa yli A-luokan rajan (12,40). Pisin työntö 14,40 pim 23.7.

P15 keihäs (600g) savonlinnan pim kisoissa heti yli A-luokan rajan (48m) lukemille 53,66m (ilman suurempaa treenaamista : )

M17 kiekossa (1,5kg) A-luokan (42m) tulos Punkaharjulla 1.7. mitalla 42,64

On suuri kunnia seuralle, kun joukossamme on vastaavia lahjakkuuksia. Nämä huimaavat tulokset ovat myös uskomattoman hieno esimerkki nuoremmille.

Mikon lisäksi vuosikokouksessa palkittiin seuraavat lahjakkaat urheilijat tunnustuspalkinnolla:

Uintijaos: Johanna Silventoinen, Kata Laukkanen, Viivi Paasonen, Veera Vihavainen, Juho Kinnunen, Anja Selenius, Kirsi Kinnunen, Jukka Tiihonen

Yleisurheilujaos: Mikko Holi, Tanja Kokkonen, Nea Roiha, Juho Heikkonen, Simo Kosonen, Myös valmentaja Natalia Kokkoselle ja kerhon vetäjä Mika Heikkoselle annettiin kiitosta. (tuloksia nähtävillä YU-tulokset välilehdellä)