Yleisurheilu

Tervehdys kaikille innokkaille yu-kerholaisille!

Kesäkausi 2024 starttaa ke 5.6. Yleisurheilukoulu on keskiviikkoisin.

Kausi jatkuu elokuulle ke 14.8. saakka.

Osallistumismaksuina seuran jäsenille pelkkä lisenssi vakuutuksella maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä!

Ryhmä 2020 syntyneet ja nuoremmat aikuisen kanssa

Alle 4-vuotiaiden yleisurheilukerhossa jumpataan yhdessä vanhempien kanssa. Kerhon tarkoitus on tukea lapsen liikunnallista kehitystä, opettaa lasta toimimaan ryhmässä ja noudattamaan sääntöjä, sekä tarjota liikunnan riemua ja onnistumisen elämyksiä.

Klo 17:30-18:00

Osallistumismaksu= lisenssi (sisältää vakuutuksen) 14€

Ryhmä 2017-2019 syntyneet

5-7-vuotiaiden yleisurheilukerho sopii lapsen ensimmäiseksi harrastukseksi. Kerhossa harjoitellaan monipuolisesti erilaisia perusliikuntataitoja; tasapaino-, liikkumis- ja välineenkäsittelytaitoja ikätaso huomioiden. Erilaisten leikkien ja pelien kautta harjoitellaan myös yhdessä toimimisen taitoja muiden lapsien sekä ohjaajien kanssa.

Klo 17:30-18:15

Osallistumismaksu = lisenssi (sisältää vakuutuksen) 14€

Ryhmä 2014-2016 syntyneet

8-10-vuotiaiden yleisurheilukerho on tarkoitettu yleisurheilusta kiinnostuneille lapsille. Harjoitusten teemoina ovat monipuolinen juokseminen, hyppääminen ja heittäminen sekä tasapainotaidot. Yleisurheilukerhossa tutustutaan laajasti eri yleisurheilulajeihin unohtamatta iloisia peli- ja leikkihetkiä. Toiminnassa kehitetään myös ryhmätyöskentelytaitoja.

Klo 18:15-19:15

Osallistumismaksu= lisenssi (sisältää vakuutuksen) 29€

Ryhmä 2011-2013 syntyneet

11-13 -vuotiaiden yleisurheilukerho on tarkoitettu yleisurheilusta kiinnostuneille lapsille. Harjoitusten teemoina ovat monipuolinen juokseminen, hyppääminen ja heittäminen sekä tasapainotaidot. Yleisurheilukerhossa tutustutaan laajasti eri yleisurheilulajeihin unohtamatta iloisia peli- ja leikkihetkiä. Toiminnassa kehitetään myös ryhmätyöskentelytaitoja.

Klo 18:00-19:15

Osallistumismaksu=lisenssi (sisältää vakuutuksen) 29€

Ilmoittautuminen TÄSTÄ

Mukaan tarvitsee säänmukaiset ulkovarusteet, lenkkarit ja juomapullon.

Ohjaajina toimivat Katriina, Soile, Venla ja Aatu

Kuvaus- ja videointilupa: ilmoitathan ohjaajalle (Katriina Valta) mikäli et anna lupaa kuvata tai videoida lasta urheilukouluharjoituksissa ja kuvia/videoita ei saa julkaista mediakanavissa sekä markkinointitarkoituksissa. Emme käytä urheilukoululaisten nimiä julkaisuissa.

TERVETULOA KERHOILEMAAN!

Tiedustelut;