Liity Jäseneksi!

Tervetuloa seuramme jäseneksi Suomisportissa!

Seuramme on siirtynyt käyttämään Suomisportia ja seuramme jäsenhallinta on siirtynyt myös Suomisportiin. Suomisportissa jäsenyys hoidetaan yhdistyslain mukaisesti, jäsenyys alkaa lain mukaan jäsenen tahdon ilmauksesta olla yhdistyksen jäsen. Haluamme toivottaa sinut tervetulleeksi seuramme jäseneksi Suomisportiin.

Suomisportia käytetään luomalla palveluun henkilökohtainen Sporttitili. Sporttitili on kaiken keskiössä: siellä jokainen päivittää henkilökohtaiset perustietonsa ja näkee omaan liikkumiseen liittyvät tiedot reaaliajassa.

Vanhemmat voivat liittää lapsen sporttitilin omaan tiliinsä ja hallinnoida lasten asioita ja tietoja, kaikkia samasta paikasta. Suomisportia voit käyttää joko Suomisport-sovelluksella tai selainversion kautta.

Jäsenmaksut maksettavaksi Suomisportissa
Jäseneksi hyväksymisen jälkeen jäsenmaksut maksetaan Suomisportin kautta. Enää emme lähetä laskuja tai vastaanota jäsenmaksuja suoraan pankkitilille, vaan jäsen maksaa jäsenmaksun valitsemallaan maksutavalla (verkkopankki, pankki- tai luottokortti, MobilePay jne) Suomisportissa.

Sporttitililtä liikkujana tulet jatkossa löytämään kaikki seuramme tarjoamat palvelut:
Digitaalinen jäsenkortti, ryhmäsi/joukkueesi treenikalenterit, tapahtumat, jäsen- ja kausimaksut sekä viestit.

Liity seuramme jäseneksi!

1. Luo Sporttitili itsellesi tai huollettavillesi osoitteessa www.suomisport.fi

2. Liity seuran jäseneksi klikkaamalla valitsemasi jäsenluokka alla olevista linkeistä itsellesi tai huollettavallesi:

Henkilökohtainen - vuosimaksu    15  € / henkilö

Perhejäsenyys - vuosimaksu *       40 € / perhe

Perhejäsenyys - maksuton**

Ainaisjäsen - kertamaksu               150 €

Ainaisjäsen - maksuton***

Kannatusjäsen - vuosimaksu         100 €

3. Seuraavassa vaiheessa valitset kuka lähettää liittymispyynnön seuralle (sinä itse vai joku huollettavistasi). Kun seuran edustaja on hyväksynyt liittymispyystösi niin sen jälkeen sinun suomisport tilille ilmestyy maksuihin avoin jäsenmaksu, tämän maksettua olet seuran jäsen ja jäsenkorttisi on nähtävissä/näytettävissä suomisport tilillä kohdassa jäsenyydet.

*Yksi perheenjäsen maksaa perhejäsenyyden ja muut maksuun liittyvät perheenjäsenet liittyvät jäsenluokkaan "Perhejäsenyys - maksuton".

**Perhejäsenyyden jäsenet liittyy tähän jäsenluokkaan kun yksi perheenjäsen on maksanut perhejäsenyyden.

***Jos olet maksanut ainaisjäsenyyden ennen vuotta 2024 niin liity tähän jäsenluokkaan niin saat käyttöösi seuramme jäsenkortin.

Lataa myös Suomisport-sovellus omaan tai huollettavasi puhelimeen Google Play-kaupasta tai App Storesta ja ole ajan tasalla seuramme toiminnasta!

Jos kaipaatte apua niin ottakaa yhteyttä seuran puheenjohtajaan Marko Laukkaseen p. 045 3556376 tai punkaharjun.urheilijat@hotmail.com

Ohje Suomisportin tilin luomiseen

PDF-tiedostoSuomisport opas LIIKKUJILLE_VANHEMMILLE (1).pdf (1.8 MB)
Suomisport opas Liikkujille ja vanhemmille