Vuoden Urheilijat

21.12.2014

Uimasisarukset Anja Selenius ja Tuula Koskivirta valittiin vuoden urheilijoikis PuU:n pikkujouluissa 12.12.2014.

Anja Seleniuksella on 14 MM mitalia joista 12 on kultaisia. Lisäksi hänellä on 14 SM mitalia. Hänen nimissään on myös kahdeksan suomen ennätystä eri ikäryhmistä.

Tuula Koskivirta on tuonut mitalisijoja masters uinneista tasaiseen tahtiin. Viimeisimpinä kultaa 100m rintauinnista ja sekauinnista sekä 50m selkäuinnista ja rintauinnista.

Nuoria uimareita nousemassa:

Punkaharjun urheilijoiden uimareiden joukossa on nousemassa monia lupaavia nuoria. Heistä palkittiin tunnustuspalkinnolla Viivi Paasonen, Kata Luukkainen ja Veera Vihavainen.

Yleisurheilijoita muistettiin:

Yleisurheilijoiden joukosta palkittiin tunnustuspalkinnolla Simo Kosonen, Luka Hämäläinen ja Veikka Mahkonen.

Seuran pikkujoulut vietettiin Hapimag:n tiloissa ja tilaisuus oli erittäin mukava ja lämminhenkinen. Yläpuolella nimettyjen urheilijoiden lisäksi muistettiin ja palkittiin useita seura / valmennustyötä tekeviä aktiiveja.