Pikkujouluissa 2016 palkittiin

Anja Selenius vuoden 2016 urheilija
Salibandy puolen aktiiveja, Saku Halonen ja Jouko Suomalainen
Seuratoiminnan aktiiveja

15.12.2016 pidetyissä seuran pikkujouluissa (Punkerossa) palkittiin seuran aktiivinuoria ja seuratoimijoita.

Vuoden urheilijaksi valittiin Anja Selenius. Valinta oli helppo, koska Anjan suoritukset talviuinnin kilpailuissa ovat tänäkin vuonna olleet vertaansa vailla. SM kultaa Lohjalla tammikuun lopulla 2016 pidetyissä kisoissa 25m matkalla. Sen lisäksi Siperiasta Tyumenin kaupungissa pidetyistä MM kisoista kolme MM kultaa. Anja Selenius on ollut talviuinnin lähettiläs ja yksi seuran tunnetuimpia urheilijoita valtakunnallisesti.

Kata Laukkanen palkittiin uintisaavutuksistaan. Katan omin uintilaji on vapaauinti ja pitkät matkat (200m alkaen). Myös Viivi Paasonen ja Veera Vihavainen palkittiin uimajaoksen puolelta. Kumpikin on parantanut omaa uintiaan ja ovat ehdottomasti Suomen mittakaavassa kärki uimareita.

Salibandy puolelta palkittiin Jouko Suomalainen joka on treeneissä ja kisamatkoilla aktiivisesti mukana. Hän on myös joukkueen kokenein palaaja ja luotto puolustaja. Myös Saku Halonen palkittiin aktiivisena kerholaisena. Saku pystyy pelaamaan montaa paikkaa kentällä ja olemaan myös maalissa. Vili Viinanen sai palkinnon aktiivisuudesta sählykerhossa.

Vuoden juoksukoululainen on Nina Bruce.

Punkaharjun Lions Ladyt jakoivat stibendit nuorille aktiiveille jotka tekevät pyytettömästi myös seuratyötä ja ovat esimerkkinä nuoremmille. Stibendit saivat Viiva Paasonen, Kata laukkanen ja Tiia Mahkonen.