Kuntojumppa perjantaisin 20.1.2023 alkaen klo 17.45-18.45

11.1.2023

Punkaharjun yläkoulun liikuntasalissa (Palomäentie 2). Treenit jatkuvat perjantaisin loppukevääseen saakka.

Kuntojumppa on koko kropan lihaskunnollinen tunti, jossa pystyt kehittämään lihaskunnon sekä -kestävyyden lisäksi myös mm liikkuvuutta, kehonhallintaa ja räjähtävyyttä. Kuntojumppa ei sisällä haastavia askelsarjoja, liikkeet tehdään erilaisia liikuntavälineitä sekä omaa kehonpainoa apuna käyttäen. Treenin pystyt tekemään itselle sopivaan tahtiin ja ohjaaja antaa tarvittaessa liikkeisiin kevyemmän sekä haastavamman version, joten kuntojumppa sopii kuntotasosta riippumatta kaikille. Ohjaajana toimii liikuntaneuvoja ja personal trainer Viivi Paasonen.

Ei vaadi ennakkoilmoittautumista. Punkaharjun Urheilijoiden seuran jäsenille kertamaksu 5€ (laskutetaan) tai ei- jäsenille 7€/kerta. Lisätietoja ohjaajalta 0407554842 tai viivipaasonen2@gmail.com