Vuoden 2022 Palkitut

11.12.2022

Kyösti Tiainen palkittiin vuosikymmenien työstä seuran hyväksi
Jouko Suomalainen palkittiin 10 vuoden peliurasta

Vuoden 2022 osalta ei löydetty urheilusuoritusten perusteella vuoden urheilijaa niin päätimme tänä vuonna palkita pitkäaikaisia seuran talkoolaisia/urheilijoita.

Vuosikymmenten toimitsija Kyösti (Köpi) Tiainen palkittiin PuU:n pikkujouluissa 11.12.2022.

Köpi on toiminut PuU:n talkoissa ja tapahtumissa 90-luvulta ja toimii edelleen.
Aina, kun hyvvää miestä on tarvittu, on käännytty Köpin puoleen. Kun Köpiä kysyy on vastaus selvä. Monet meistä vastaa kysyttäessä tulen, jos pääsen, Köpin kohdalla ei jossitella. Tekeminen on myös taattua Köpin laatua alusta loppuun. Kun tehtävä niin vaatii on Köpi ekana paikalla ja pois lähtöä tekemässä vasta kun viimeinenkin varuste on paikallaan.
Köpi on yksi urheiluseuran tukijalkoja, häneen voi aina luottaa ja hänen huumorin sävyttämä tekeminen tarttuu helposti muihinkin, jolloin tapahtumien järjestely sujuu hymyssä suin.
Kiitos Köpi näistä vuosikymmenistä! Toivottavasti PuU: ssa saamme apuasi vielä pitkälle tulevaan. KIITOS!

Jouko Suomalainen palkittiin 10 vuoden peliurasta Punkaharjun Urheilijoiden miesten salibandyn sarjajoukkueessa.

Lisäksi palkittiin pesäpallon pitkäaikainen talkoolainen Pekka Loikkanen.