Lasten Leijonahiihdot

Lasten Leijonahiihto 2.3.2024

Lasten Leijonahiihdot hiihdettiin tänä vuonna Punkaharjun YU-kentällä uuden yhtenäiskoulun vieressä. Kilpailun järjesti tänäkin vuonna Punkaharjun Urheilijat yhteistyössä Punkaharjun Lions Club.

Leijonahiihtoihin ilmoittautui 10 hiihtäjää, nuorin oli 1,5 vuotias ja vanhin 10 vuotias. Matkat hiihdettiin ikäryhmittäen nuorimmasta vanhimpaan. Matkat olivat 0,1 km ja 1,2 km välillä.

YU-kentää kiertävä latu oli loistavassa kunnossa ja katsamossa oli myös yleisöä kannustamassa kilpailijoita.

Maalissa jokainen hiihtäjä sai osallistumismitalin ja katsomossa oli tarjolla pillimehua ja grillimakkaraa. Mitalit, makkarat ja mehut tarjosivat Punkaharjun Lions Club.

Lasten Leijonahiihto 4.3.2023

Lasten Leijonahiihto kisoihin Kulennoisten koululle kokoontui 20 innokasta lasta sukset jalassa valmiina kilpailemaan. Kisoihin ilmoittautumisen vastaanoton ja ajanoton suorittivat Punkaharjun Urheilijat.

Matkaan lähdettiin ikäjärjestyksessä nuorimmasta vanhimpaan. Nuorimmat hiihtivät 0,1 km matkan ja pisin matka oli 2,0 km matka. Lähtö tapahtui väliaikalähtönä.

Iloisella mielellä lapset odottivat vuoroaa lähtöviivalla ja lähtöluvan saatuaan ampaisivat täysillä matkaan. Maalissa odotti jokaiselle palkinto, pillimehu ja grillimakkaraa, jotka tarjosi Punkaharjun Lion Club.